L’EMBOLIC

T’has parat mai a pensar tot el que et volta pel cap al llarg del dia? Totes les persones tenim pensaments que ens acompanyen arreu i a l’Anna, els seus, li agraden. Però aquesta nit no ha dormit bé. El dia anterior va ser complicat, els seus pensaments se li han acumulat i no l’han deixat descansar.

Avança el matí i, tot i que ho intenta, el seu malestar no millora. Els seus pensaments s’entortolliguen i no troba la manera de desempallegar-se’n. Què ajudarà l’Anna a desfer l’embolic de pensaments?

Publicat en llengua catalana. Àlbum il·lustrat.

  • ISBN: 978-84-18288-19-7
  • Editorial Bindi Books

MÉS INFORMACIÓ


 

 

¿Te has parado alguna vez a pensar en todo el que te pasa por la cabeza a lo largo del día? Las personas tenemos pensamientos que nos acompañan a todas partes.

A Ana le gustan sus pensamientos, pero esta noche no ha dormido bien. El día anterior fue  complicado, sus pensamientos se le han acumulado y no le han dejado descansar.

Avanza la mañana y, a pesar de que lo intenta, su malestar no mejora. Sus pensamientos se lían y no encuentra la manera de desliarlos. ¿Qué será lo que ayudará a Anna a deshacer el lío de pensamientos?

Publicado en lengua catalana. Álbum ilustrado.

  • ISBN: 978-84-18288-19-7
  • Editorial Bindi Books

MÁS INFORMACIÓN

 

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *